Valg til Internationalt udvalg

Vær med, når Hovedbestyrelsen d. 24. august vælger medlemmer og nyt forpersonsskab til Internationalt Udvalg. Indsend kandidatur nederst på siden.
Det internationale Udvalg i Radikale Venstre arbejder for at give partiets medlemmer en stærk global platform. Udvalget vedligeholder partiets internationale relationer, deltager i europæiske og internationale liberale kongresser og faciliterer samarbejde med liberale partier verden over. Gennem studieture og lokale oplysnings- og debatarrangmenter styrkes desuden partimedlemmernes viden om internationale forhold.

Hvad kan man stille op til?

Indsend dit kandidatur

Meld kandidatur inden deadline d. 21. august.

Kandidatcafé d. 19. august

D. 19. august afholdes virtuel kandidatcafé over teams fra 18:00 - 19:30, hvor alle kandidater til forpersonsposten for Internationalt Udvalg får mulighed for at svare på spørgsmål om deres kandidatur, deres planer for udvalget og deres internationale eller organisatoriske erfaring. Ønsker du at deltage som kandidat, bedes du indsende dit kandidatur inden d. 18. august.

læs mere og deltag:

Kandidatcafé og Q&A - Radikale Venstre